Reklama w miejskiej przestrzeni to gorący i kontrowersyjny temat. We współczesnym inteligentnym mieście zarządzanie reklamami jest sztuką. Kreowanie przestrzeni w smart city wiąże się z zrównoważonym zarządzaniem krajobrazem i przestrzenią miejską. Billboard w Krakowie i inne formy reklamy outdoorowej mają duży wpływ na jakość życia mieszkańców oraz w znacznym stopniu decydują o atrakcyjności i charakterze miasta.

Wykorzystaj potencjał Krakowa

Kraków to jedno z najstarszych polskich miast, drugie, co do wielkości powierzchniowej i liczby mieszkańców. Była stolica Polski z wieloma wartościowymi obiektami architektonicznymi, gromadzi na swym terenie wiele instytucji i placówek kulturalnych, największe  skupisko firm z sektora usług biznesowych w Polsce oraz prestiżowe polskie uczelnie publiczne. Stąd billboardy w Krakowie to świetna okazja do zareklamowania swojej firmy, zaprezentowania nowego produktu, pokazania się w świadomości masowego odbiorcy i zdobycia nowych klientów. Kraków przecina aż 18 historycznych tras turystycznych. Jest kulturalnym i turystycznym ośrodkiem Europy. Festiwale i wydarzenia kulturalne organizowane co roku na terenie miasta przyciągają setki tysięcy zainteresowanych. Szacuje się, że co roku odwiedza go ponad 12,5 miliona turystów z kraju i zagranicy, co czyni jego przestrzeń wyjątkowo wartościową dla reklamodawcą, a billboard w Krakowie dociera do zróżnicowanych, szerokich grup odbiorców.

Wybierz własną formę reklamy

Bez wątpienia krajobraz i przestrzeń historycznej stolicy Małopolski jest jednym z jego najważniejszych zasobów. Dlatego niezwykle ważny jest inteligentny dobór reklamy zewnętrznej, by w sposób spójny współgrała z otaczającą ją architekturą. Od strony technicznej zaczyna się to już na etapie projektu. Oferujemy projekt, dobór, wydruk i montaż reklam z uwzględnieniem potrzeb reklamodawcy, produktu, odbiorców, do których ma trafić i oczywiście przestrzeni, w której reklama ma zaistnieć. Na początek można zastanowić się nad reklamą w komunikacji miejskiej https://www.znajdzreklame.pl/reklama-w-komunikacji-miejskiej. Z uwagi na rosnącą popularność podróżowania miejskimi autobusami, może się okazać, że jest to dobry pomysł na dotarcie do grupy docelowej. Prezentowane treści dotrą do osób w różnym wieku, o rozmaitych zainteresowaniach, płci czy wykonywanych zawodach. 

Innym sposobem reklamowania jest reklama wielkoformatowa, która jest postrzegana jako medium budujące prestiż firmy i dobry wizerunek marki. Charakteryzują ją również niskie koszty dotarcia do dużej liczby klientów w porównaniu do innych mediów. Skuteczność outdooru cechuje różnorodność. W przestrzeni tak dynamicznego miasta doskonale sprawdzają się też inne formy reklamy zewnętrznej. Billboardy w Krakowie i popularne Citylighty usytuowane są w strategicznych miejscach -  na przystankach komunikacji miejskiej, w okolicy obiektów kulturalnych – teatrów, muzeów, bibliotek, zabytków, uniwersytetów, dzięki czemu codziennie prezentują swoje treści licznym grupom Klientów. Z uwagi na swój nowoczesny i nienarzucający się charakter doskonale integrują się z otaczającym je krajobrazem. Billboard w Krakowie to rozwiązanie dla wszystkich firm, które chcą dotrzeć do jak największej grupy odbiorców.