UM Kraków: Obsługa klientów w Krakowskim Centrum Świadczeń
W związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2, od poniedziałku, 16 marca, aż do odwołania Krakowskie Centrum Świadczeń nie przyjmuje interesantów.
Fot. sprawyspoleczne.krakow.pl
Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami wyłącznie mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie:
- 12 616-50-00 świadczenia wychowawcze (500+)
- 12 616-50-09 zasiłki rodzinne
- 12 616-50-08 fundusz alimentacyjny
- 12 616-50-50 Krakowska Karta Rodzinna 3+
- 12 616-51-14 Karta Dużej Rodziny
- 12 616-50-21 dodatki mieszkaniowe
Poniżej znajduje się lista spraw, które można załatwić drogą elektroniczną:
Świadczenie wychowawcze (500+)
- za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej banków , które dołączyły do programu
- za pomocą portalu emp@tia (instrukcja)
- za pomocą Platformy Usług Elektronicznych PUE ZUS
- za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP
Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: wnioski.mpips.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą epuap.gov.pl
Fundusz alimentacyjny
Krakowska Karta Rodzinna 3+
Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: epuap.gov.pl
Karta Dużej Rodziny
Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: empatia.mpips.gov.pl
Ustalanie i wypłacanie świadczeń pieniężnych żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącym żołnierzami rezerwy w związku z odbyciem ćwiczeń wojskowych
Ponadto wszystkie wnioski można przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
Urząd Miasta Krakowa
Krakowskie Centrum Świadczeń
Referat ds. Obsługi Mieszkańców
ul. Stachowicza 18
30-103 Kraków
Wszelkie dokumenty i wnioski można także pozostawić w oznakowanym pojemniku umieszczonym przed budynkiem Krakowskiego Centrum Świadczeń.
Przeczytaj ciekawy artykuł - https://faktykrakowa.pl/20211130335221/co-to-sa-materialy-ogniotrwale
W przypadku wybrania takiej formy kontaktu, pracownik urzędu telefonicznie lub mailowo potwierdzi otrzymanie korespondencji oraz poinformuje o brakujących dokumentach. W celu ułatwienia kontaktu, prosimy o uzupełnienie numeru telefonu oraz adresu e-mail we wniosku.
Autor: krystian