Rekordowe zainteresowanie Krakowskim Centrum Kontaktu rośnie z dnia na dzień

2 min czytania
Rekordowe zainteresowanie Krakowskim Centrum Kontaktu rośnie z dnia na dzień

Krakowianie biją rekordy w kontakcie z miejskimi służbami! Krakowskie Centrum Kontaktu notuje niespotykany wzrost zgłoszeń i rozmów telefonicznych, pokazując jak bardzo mieszkańcy angażują się w sprawy miasta.

  • Rekordowa aktywność mieszkańców Krakowa w Krakowskim Centrum Kontaktu
  • Krakowskie Centrum Kontaktu miejscem wsparcia i informacji dla mieszkańców

Rekordowa aktywność mieszkańców Krakowa w Krakowskim Centrum Kontaktu

Krakowskie Centrum Kontaktu przeżywa prawdziwe oblężenie liczba zgłoszeń od mieszkańców rośnie z miesiąca na miesiąc. W kwietniu do centrum wpłynęło aż 892 różnorodnych zgłoszeń, obejmujących zarówno problemy, jak i pomysły na poprawę funkcjonowania miasta. To wyraźny sygnał, że krakowianie coraz chętniej korzystają z możliwości współtworzenia przestrzeni miejskiej.

W maju tempo nie zwalnia już 5 maja konsultanci KCK obsłużyli rekordową liczbę 1 471 rozmów telefonicznych w ciągu jednego dnia. Co więcej, w pierwszym tygodniu maja (od 5 do 9) zanotowano imponujący wynik 5 845 połączeń, co jest najwyższym tygodniowym wynikiem w historii centrum.

Krakowskie Centrum Kontaktu miejscem wsparcia i informacji dla mieszkańców

Funkcjonujące w ramach Wydziału Dialogu, Konsultacji i Kontaktu Obywatelskiego Krakowskie Centrum Kontaktu to nie tylko infolinia pod numerem 12 616 55 55 , gdzie można uzyskać informacje o usługach urzędu oraz miejskich jednostek. To także platforma do zgłaszania zauważonych problemów lub dzielenia się pomysłami na ulepszenie życia w mieście za pośrednictwem Krakowskiego Portalu Usług Miejskich.

Dzięki temu narzędziu każdy mieszkaniec może szybko dowiedzieć się, jak załatwić swoje sprawy urzędowe lub przekazać ważne uwagi dotyczące codziennego funkcjonowania Krakowa. Rosnąca popularność KCK świadczy o tym, że krakowianie chcą aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu swojej przestrzeni życiowej.

Dziękujemy wszystkim mieszkańcom za tak duże zainteresowanie i zachęcamy do dalszego korzystania z naszych usług” podkreślają przedstawiciele centrum.

Według informacji z: Urząd Miasta Krakowa

Autor: krystian