Namioty reklamowe – jak wybrać najlepszy?

Namioty reklamowe – jak wybrać najlepszy?

Obecnie na rynku, dostępnych jest wiele modeli i rodzajów namiotów wykorzystywanych w celach promocyjnych. Aktualnie jednym z najciekawszych wyborów są namioty stałociśnieniowe.

Potrzebując namiotu reklamowego, warto zapoznać się bliżej z tematem i uwzględnić kilka istotnych zasad. Pomogą one w wyborze namiotu najlepiej dopasowanego do potrzeb każdego klienta. 

Ponadto w zależności od okoliczności i użytkowania bardziej opłacalne okazać się może skorzystanie z szerokiej oferty wypożyczalni namiotów lub jego zakup.

Co brać pod uwagę wybierając ofertę namiotów promocyjnych?

Niejednokrotnie zakup namiotu na własność może okazać się nieopłacalny, a zakupiony namiot będzie zabierał sporo miejsca. W innym przypadku wypożyczenie będzie znacznie gorszym i bardziej problematycznym wyborem niż zakup namiotu reklamowego.

Przed dokonaniem wyboru warto wziąć pod uwagę różne czynniki:

Będą nimi:

  • rodzaj wydarzeń oraz ich skala
  • częstotliwość użytkowania
  • przewidywany budżet

Biorąc pod uwagę okoliczności oraz własne potrzeby można bardzo łatwo stwierdzić czy bardziej opłacalne będzie zwrócenie się z potrzebą do wypożyczalni namiotów, czy zakupienie odpowiedniego namiotu na własność.

Rodzaj wydarzeń oraz ich skala

Różnego rodzaju wydarzenia będą wymagały innych namiotów. Ta reguła dotyczy przede wszystkim rozmiaru namiotu.

W zależności od skali imprezy czy eventu wystarczające mogą okazać się niewielkie sprzedażowe namioty reklamowe, jednak w wielu przypadkach niezbędne będą namioty o znacznie większej powierzchni.

Częstotliwość użytkowania

W zależności od typu imprezy czy wydarzenia różnić będzie się także ich harmonogram. Będzie to niezwykle istotne w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru odpowiedniego namiotu, ponieważ wykorzystywanie go wystarczająco często sprawi, że korzystanie z oferty wypożyczalni namiotów nie będzie opłacalne. W takim przypadku warto zakupić odpowiedni namiot na własność.

Niejednokrotnie zdarza się, że klienci potrzebują namiotu jednorazowo, co zdecydowanie sprawia, że wybór wypożyczalni staje się najbardziej rozsądny, jednak regularnie biorąc udział we wszelkiego rodzaju wydarzeniach, warto zainwestować w solidny model namiotu reklamowego wyposażonego w powłokę odporną na wodę oraz ogień. Ponadto należy pamiętać, że solidny produkt powinien być opatrzony odpowiednią gwarancją.

Przewidywany budżet na namiot reklamowy

Kolejnym niezwykle istotnym czynnikiem, który należy brać pod uwagę, będzie koszt. Niezależnie od wypożyczenia czy zakupu cena gra bardzo ważną rolę.

Uwzględniając także harmonogram oraz rodzaj wydarzeń warto dobrze przemyśleć rozdysponowanie budżetu przeznaczonego na zakup czy wypożyczenie namiotu reklamowego.

W zależności od okoliczności oraz kosztów dokonując rozsądnego wyboru, można sporo zaoszczędzić.

Gdzie można znaleźć namioty reklamowe?

Obecnie na rynku działają wypożyczalnie oraz sklepy oferujące szeroką ofertę modeli namiotów. Można je wypożyczyć lub zakupić za pośrednictwem sklepów internetowych, lub w sklepach stacjonarnych.

Solidne namioty reklamowe można także zakupić bezpośrednio od producenta takiego jak przykładowo firma Vitabri, której oferta dostępna jest na stronie: http://www.vitabri.pl/ 

Trzymając się kilku prostych zasad przy wyborze odpowiedniego modelu, można zakupić solidny namiot, który posłuży latami, a jego koszta zwrócą się wielokrotnie.