Stojaki reklamowe – co musisz o nich wiedzieć?

Przede wszystkim rolą takiego stojaka jest reprezentowanie zarówno samego produktu, jak i całej firmy. To wizytówka, należy więc zadbać, aby odpowiednio się prezentowała, bo również ona ma wielki wpływ na ocenę klientów i ich późniejsze zainteresowanie oferowanymi produktami. W takim razie jak wybierać stojaki i co należy o nich wiedzieć, aby nie popełnić branżowej gafy?

Stojaki reklamowe od A do Z

Wybór stojaka reklamowego należy naprawdę dobrze przemyśleć, chociaż niektórym wyda się to irracjonalne. Stojak jak stojak – a jednak jeśli sprawie przyjrzeć się bliżej, jest zupełnie inaczej. Zanim zdecydujesz się na jeden z modeli oferowanych przez producentów, pomyśl, gdzie i jak będziesz chciał go wykorzystać. Czy stojak reklamowy będzie jedynie spełnia funkcję ozdobną, przechowując ulotki lub foldery, czy ma prezentować całą gamę możliwości firmy czy tylko wybrany model, co wiąże się nierozerwalnie z wybraniem odpowiedniego rozmiaru. Co więcej, niektóre stojaki reklamowe  mogą pełnić funkcję 2 w 1 – być jednocześnie ekspozycją dla ulotek i mównicą dla przedstawiciela handlowego. Do tego dochodzi również wybór designu, kolorystyki oraz materiału, z jakiego będzie wykonane. Warto uwzględnić też sposób czyszczenia oraz praktyczne zastosowanie.

Stojaki reklamowe – więcej niż tylko gadżet

Dobrze dopasowany stojak będzie nie tylko wsparciem podczas targów czy prezentacji firmowych, ale sprawdzi się również w salonach czy biurach. To do niego będą podchodzić klienci po podstawowe informacje, jakich poszukują na temat produktu.