Już we wtorek, 27 lutego, odbędzie się czwarta edycja konferencji Aula Polska Kraków. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia, które rozpocznie się o godz. 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej na ul. Westerplatte 11, będą marketingowe trendy w 2018 r.

Aula Polska Kraków, czyli kolejna dawka wiedzy marketingowej
Fot. materiały prasowe

Prelegenci, a wśród nich Paweł Sala (FreshMail), Justyna Bakalarska (Marketer+) i Anna Żurek (Socjomania) opowiedzą o tym, jak może zmienić się rynek marketingu i reklamy w najbliższym czasie i jak się do tych zmian przygotować.

Justyna Bakalarska wskaże na trendy w content marketingu, a Paweł Sala opowie o tym, co nowego czeka nas w świecie e-mail marketingu. Anna Żurek skupi się na trendach na Facebooku.

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonych miejsc należy się zapisać. Można to zrobić przez stronę internetową aulakrakow4.evenea.pl.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej organizatorów.

Aula Polska to cykl bezpłatnych spotkań, które promują kulturę przedsiębiorczości technologicznej i od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, nie tylko w środowisku marketingowym. Odbywają się w 13 miastach Polski, a także w Berlinie i Londynie.