Powiat Kraków: Dostarczanie wybranych przesyłek urzędowych za pośrednictwem paczkomatów InPost

1 min czytania

Informujemy, że Starostwo Powiatowe w Krakowie, od dnia 6 grudnia 2021 r. uruchamia usługę dostarczania wybranych przesyłek urzędowych za pośrednictwem InPost Urząd24. Paczkomat znajduje się w następującej lokalizacji:

**Starostwo Powiatowe w Krakowie
****Filia w Węgrzcach
****Ul. Zapole 2
**32-086 Węgrzce

Mieszkańcy powiatu krakowskiego mogą przesłać poprzez dowolny paczkomat zlokalizowany na terenie powiatu krakowskiego dokumenty dotyczące realizowanych przez Wydział Komunikacji procedur z zakresu:

Klient chcący otrzymać odpowiedź na złożony do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krakowie wniosek za pośrednictwem paczkomatu InPost, powinien podać we wniosku niezbędne dane potrzebne do nadania przesyłki przez Starostwo. W tym celu Klient powinien skontaktować się z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Sprawdź - https://faktykrakowa.pl/20211209335266/elektryk-krakow

Odbiór przesyłki z odpowiedzią odbywa się w paczkomacie zlokalizowanym przy budynku Starostwa Powiatowego w Krakowie, Filia w Węgrzcach, Ul. Zapole 2, 32-086 Węgrzce.

W celu przesłania dokumentów do urzędu, należy wejść na stronę: https://urzad24.inpost.pl/spkrakowwegrzce?target_location=WEZ02M , wypełnić formularz, dokonać opłaty oraz włożyć przesyłkę do paczkomatu.

Instrukcja związana z usługą InPost24 znajduje się na stronie internetowej: https://urza d 24.inpost.pl/

Autor: krystian