UM Kraków: Od 4 maja częściowo wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców
Od poniedziałku, 4 maja wznawiamy bezpośrednią obsługę klientów w lokalizacjach przy al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a oraz os. Zgody 2. Punkty Obsługi Mieszkańców zlokalizowane w galeriach handlowych pozostaną nieczynne.
Klienci będą przyjmowani w godzinach od 8.00 do 13.00 wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Rezerwacja wizyty będzie możliwa przez stronę internetową umawianiewizyt.um.krakow.pl lub telefonicznie (patrz niżej).
Zachęcamy jednak do ograniczenia osobistych wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum i korzystanie z możliwości załatwiania spraw przez Internet. Wszelkie informacje dostępne są na stronie BIP oraz www.obywatel.gov.pl .
Celem zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom wprowadzone zostało ograniczenie ilości klientów przebywających w budynku, która odpowiada ilości czynnych stanowisk obsługi, dlatego też prosimy o przychodzenie do urzędu kilka minut przed planowaną wizytą (wcześniej klient nie zostanie wpuszczony do budynku). Pracownik zajmujący się wpuszczaniem klientów do budynku poprosi o podanie imienia i nazwiska oraz sprawy w celu potwierdzenia dokonanej rezerwacji i skierowania do odpowiedniego stanowiska obsługi.
Decydując się na złożenie wniosku w Urzędzie Miasta Krakowa możesz zostać poproszony o chwilowe odsłonięcie twarzy - tak aby urzędnik mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości (dowód osobisty, paszport). Bardzo prosimy o zastosowanie się do powyższego. Jeżeli odmówisz, nie będziemy mogli zrealizować Twojego wniosku.
Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz korzystania z rękawiczek jednorazowych i płynów dezynfekcyjnych. Prosimy także, aby posiadali Państwo własne długopisy.
Szczegółowe informacje o uruchamianych usługach oraz możliwości rezerwacji terminu wizyty w urzędzie:
- Al. Powstania Warszawskiego 10
Internetowa rezerwacja wizyt: umawianiewizyt.um.krakow.pl
dowody osobiste (przyjmowanie wniosków, wydawanie dowodów, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego)
tel. 797 905 877 , 12 616 93 69 , 12 616 93 28
- ewidencja ludności (zameldowania, wymeldowania, nadawanie nr PESEL, zaświadczenia z ewidencji ludności)
tel. 12 616 93 30 , 12 616 93 29 , 12 616 94 85
Referat Postępowań Meldunkowych (postępowania administracyjne w sprawie zameldowania, wymeldowania, anulowania zameldowania)
tel. 12 616 93 38 , 12 616 93 39 , 12 616 93 42
Referat Handlu i Usług (zarządzanie Rynkiem Głównym, Małym Rynkiem, placem Szczepańskim, placem Wolnica, czasowe udostępnianie nieruchomości, handel, ogródki gastronomiczne, reklamy, roboty remontowo-budowlane, karty wędkarskie, rejestracja sprzętu do połowu ryb, zezwolenia na utrzymanie chartów, targowiska miejskie i in.)
tel. 12 616 93 17 , 12 616 93 82 , obsługa wyłącznie w wybrane dni tygodnia: poniedziałek, środa, piątek
Referat Obrotu Napojami Alkoholowymi
tel. 12 616 93 04, 12 616 93 06 , 12 616 93 10 , obsługa wyłącznie w wybrane dni tygodnia: wtorek, czwartek
Miejski Rzecznik Konsumentów
tel. 12 616 92 31 , 12 616 92 32 , 12 616 93 48
Potwierdzanie profilu zaufanego
tel. 12 616 93 20 , 12 616 91 06 , 12 616 91 07
Internetowa rezerwacja wizyt: umawianiewizyt.um.krakow.pl/
tel. 12 616 57 00, 12 616 57 01, 12 616 57 03
ewidencja ludności (zameldowania, wymeldowania, nadawanie nr PESEL, zaświadczenia z ewidencji ludności)
Biuro Rzeczy Znalezionych, zezwolenia na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy
tel. 12 616 57 11, 12 616 56 82
tel. 12 616 56 00
- Potwierdzanie profilu zaufanego, Informacja Punktu Obsługi Przedsiębiorcy
Internetowa rezerwacja wizyt: umawianiewizyt.um.krakow.pl
tel.12 616 87 34, 12 616 87 30, 12 616 87 20
tel. 12 616 87 35, 12 616 87 09
Prosimy o stosowanie się do wymogów sanitarnych, zachowanie bezpiecznych odległości oraz instrukcji wydawanych przez osoby nadzorujące ruch klientów i wpuszczające do budynków.
Autor: krystian

