UM Kraków: Kraków po raz 21. promuje się w Cannes
Od 13 do 16 marca we francuskim Cannes odbędą się największe w Europie Targi Inwestycji i Nieruchomości MIPM 2018, na których Kraków zaprezentuje już po raz 21. ofertę inwestycyjną miasta. Jak w latach poprzednich stolica Małopolski będzie się promować na prawie 60-metrowym stoisku w prestiżowej przestrzeni wystawowej pałacu festiwalowego Riviera Hall.
Fot. Wydziału Rozwoju Miasta UMK
Promocja Krakowa podczas targów skupi się na dużych projektach, którym - zgodnie z tym co zapisane z Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Krakowa, jak również w Krakowskiej Strategii Rozwoju - przyświeca hasło rozwój a nie ekspansja. Do projektów tych zaliczają się: Kraków Nowa Huta Przyszłości, Kraków Airport oraz Kraków Nowe Miasto w Płaszowie-Rybitwach.
Jak co roku prezentowana będzie również miejska oferta inwestycyjna, dostępna także na stronie internetowej www.business.krakow.pl . Miasto będzie prezentowało nieruchomości pod zabudowę komercyjną, m.in. działki przy ul. Olszeckiej, ul. Radzikowskiego, jak również mieszkaniową, m.in. działki przy ul. Twardowskiego, ul. Kijowska oraz adaptację fortów: fort 48a Mistrzejowice, fort 48 Batowice, fort 50 Prokocim oraz fort 50a Lasówka.
Udział w tej najważniejszej i najbardziej prestiżowej imprezie targowej Starego Kontynentu daje Krakowowi niepowtarzalną szansę na umacnianie w środowisku biznesowym mocnej, silnej i konkurencyjnej marki Krakowa jako miasta o sprzyjającym klimacie inwestycyjnym. Na cztery marcowe dni pałac festiwalowy oraz całe Cannes stają się miejscem spotkań przedstawicieli najpoważniejszych firm branży inwestycyjnej, rynku nieruchomości, biur architektonicznych, pism branżowych, najważniejszych miast i regionów z całego świata.
Autor: krystian

