Ponad 80 tys. odwiedzających w 9 miastach - podsumowanie tegorocznej trasy Volvo For Safety

Ogólnopolska kampania edukacyjna Volvo For Safety zakończyła tegoroczną trasę. W sumie miasteczko bezpieczeństwa odwiedziło ponad 80 tys. osób w dziewięciu polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Bydgoszczy, Łodzi, Toruniu, Krakowie, Katowicach i Częstochowie. Duże zainteresowanie potwierdziło, że Polacy nie tylko chcą się czuć bezpieczniej na drogach, ale także aktywnie zdobywać wiedzę i doświadczenie, które realnie może pomóc uratować życie w trudnych, niebezpiecznych sytuacjach na drodze.
Ogromne zainteresowanie kampanią przerosło nasze oczekiwania. To jasny sygnał, że warto rozwijać tę inicjatywę i docierać z przekazem o bezpieczeństwie do jeszcze większej liczby osób. Dlatego już dziś zapowiadamy kontynuację Volvo For Safety w 2026 roku. Tym razem planujemy odwiedzić kolejnych 12 miast na terenie całego kraju
- mówi Emil Dembiński, dyrektor zarządzający Volvo Car Poland.
Każde miasteczko bezpieczeństwa było otwartę otwarte od piątku do niedzieli. Największe emocje wzbudzały symulatory: dachowania, zderzeń oraz widoczności pieszego z kabiny ciężarówki Volvo Truck. To właśnie dzięki nim uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się, jak ważne są pasy bezpieczeństwa, prędkość dostosowana do warunków czy uważność wobec pieszych.
Rodziny z dziećmi chętnie odwiedzały specjalnie przygotowane strefy dla najmłodszych, w których poprzez zabawę można było uczyć się zasad ruchu drogowego. Nie zabrakło również miejsca dla właścicieli pupili. W strefie dla zwierząt można było dowiedzieć się, jak prawidłowo przewozić czworonogi w samochodzie.
Integralną częścią Volvo For Safety były także wykłady i spotkania edukacyjne z ekspertami, które pozwalały spojrzeć na bezpieczeństwo drogowe z szerszej perspektywy i inspirowały do zmiany codziennych nawyków. W przyszłym roku kampania Volvo For Safety powróci z jeszcze szerszym programem i dłuższą trasą. Miasteczko bezpieczeństwa zawita aż do 12 polskich miast.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski