Mieszkańcy wysoko oceniają telefoniczną pomoc KAS, sprawy podatkowe bez wizyty w urzędzie

1 min czytania
Mieszkańcy wysoko oceniają telefoniczną pomoc KAS, sprawy podatkowe bez wizyty w urzędzie

Badanie satysfakcji pokazuje, że ponad 85% dzwoniących pozytywnie ocenia rozmowy z konsultantami Infolinii KAS — to sygnał, że obsługa podatników staje się szybsza i bardziej przyjazna także dla mieszkańców Krakowa. Rozmowy obejmują zarówno ogólne porady, jak i informacje o indywidualnych rozliczeniach po bezpiecznym uwierzytelnieniu. Dzięki temu wiele spraw można załatwić z domu, bez konieczności wizyty w urzędzie.

  • Co mówią klienci i skąd tak dobre oceny
  • Infolinia KAS — jak uzyskać informacje indywidualne

Co mówią klienci i skąd tak dobre oceny

Respondenci wskazywali przede wszystkim na profesjonalizm, kompetencje oraz uprzejmość konsultantów. Doceniano też jasny sposób przekazywania informacji i krótki czas oczekiwania na połączenie. Według Krajowej Administracji Skarbowej wysokie oceny wynikają z usprawnień organizacyjnych i stałego podnoszenia kwalifikacji pracowników.

Infolinia KAS — jak uzyskać informacje indywidualne

Infolinię prowadzą urzędy skarbowe i Krajowa Informacja Skarbowa pod jednym numerem (+48) 22 330 03 30. Pracownicy mogą telefonicznie udzielać danych objętych tajemnicą skarbową po uwierzytelnieniu klienta. Do identyfikacji służy sześciocyfrowy kod telePIN, który można ustawić w serwisie e-Urzędzie Skarbowym (e-US) lub w aplikacji mobilnej e-US — to pozwala uzyskać spersonalizowane informacje o rozliczeniach, nadpłatach i zwrotach w bezpieczny sposób.

na podstawie: Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie.

Autor: krystian