Z Krakowa na Kongres Marki Małopolska w Tarnowie - mądrość i fantazja

Kongres Marki Małopolska przyciąga praktyków promocji i marketingu terytorialnego do Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie. Dwudniowe spotkanie 11-12 września 2025 roku łączy dyskusje o bezpieczeństwie, nowe technologie i promocję produktów regionalnych.
- Zobacz jak Tarnów gości liderów marketingu terytorialnego
- Weź udział w warsztatach i posłuchaj praktyków
- Zakończ wieczorem i poczuj jubileuszową atmosferę
Zobacz jak Tarnów gości liderów marketingu terytorialnego
Kongres odbywa się w Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie i gromadzi przedstawicieli samorządów, branży promocyjnej oraz partnerów projektu Made in Małopolska. W programie dwudniowego (11-12 września) wydarzenia znalazły się panele, warsztaty i wydarzenia towarzyszące, które mają połączyć praktykę z refleksją nad rolą marki regionu.
Panel otwierający poprowadził gen. Roman Polko, który stanął na czele debaty zatytułowanej:
“Rozgromić kryzys”
gen. Roman Polko
Wśród tematów obecnych w pierwszym dniu były zagadnienia suwerenności, bezpieczeństwa i wpływu zmian technologicznych na komunikację publiczną i promocję.
Weź udział w warsztatach i posłuchaj praktyków
Organizatorzy zaplanowali sesje poświęcone zarówno strategii, jak i narzędziom. Panel:
“Brand manager w marketingu terytorialnym”
Anna Ledwoń-Blacha
pokazywał, jak zarządzać marką miejsca w czasach transformacji branży. Marcin Rossy prowadził blok poświęcony sztucznej inteligencji, w tym: “GenAI w marketingu”
Marcin Rossy
Praktyczne warsztaty obejmowały m.in.:
- „Neurowarsztat -Jak tworzyć komunikaty, które są jasne dla wszystkich?” prowadzone przez Joannę Burdek i Jarosława Burdek,
- „AI w promocji marki. Zrób to sam. Obraz, tekst, wideo” prowadzone przez Marcina Rossy.
Panel dyskusyjny promujący lokalne produkcje i miejsca odbył się pod tytułem:
“Made in Małopolska. Tradycyjnie na czasie”
W panelu uczestniczyli m.in. Katarzyna Piszczkiewicz z Muzeum Etnograficznego w Krakowie, Janusz Zalarski z Przetwórstwa Mięsnego “Płatek”, Jadwiga Śliwa z Centrum Kultury i Promocji Bobowej, Jan Karpiel Bułecka z Karpiel Steindel Architektura oraz Dawid Gleń Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji UMWM.
Uczestnicy mogli śledzić sketchnoting przygotowany na żywo przez Agatę Jakuszko-Sobocką, a całość wydarzenia prowadził dziennikarz Irek Jakubek.
Zakończ wieczorem i poczuj jubileuszową atmosferę
Dzień uzupełniały spacery z przewodnikiem po tarnowskich Mościcach oraz Wieczorna Gala, której artystycznym motywem jest obchód Tysiąclecia Koronacji Bolesława Chrobrego. W programie znalazł się spektakl:
“Polska w koronie”
Balet Dworski Cracovia Danza
Kongres Marki Małopolska jest największym wydarzeniem tej branży w regionie i służy promowaniu projektu Made in Małopolska, wskazując sprawdzone firmy, miejsca i inicjatywy warte rekomendacji dla mieszkańców i odwiedzających.
na podstawie: Małopolski Urząd Marszałkowski.
Autor: krystian