Z Krakowa na Kongres Marki Małopolska w Tarnowie - mądrość i fantazja

2 min czytania
Z Krakowa na Kongres Marki Małopolska w Tarnowie - mądrość i fantazja

Kongres Marki Małopolska przyciąga praktyków promocji i marketingu terytorialnego do Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie. Dwudniowe spotkanie 11-12 września 2025 roku łączy dyskusje o bezpieczeństwie, nowe technologie i promocję produktów regionalnych.

  • Zobacz jak Tarnów gości liderów marketingu terytorialnego
  • Weź udział w warsztatach i posłuchaj praktyków
  • Zakończ wieczorem i poczuj jubileuszową atmosferę

Zobacz jak Tarnów gości liderów marketingu terytorialnego

Kongres odbywa się w Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie i gromadzi przedstawicieli samorządów, branży promocyjnej oraz partnerów projektu Made in Małopolska. W programie dwudniowego (11-12 września) wydarzenia znalazły się panele, warsztaty i wydarzenia towarzyszące, które mają połączyć praktykę z refleksją nad rolą marki regionu.

Panel otwierający poprowadził gen. Roman Polko, który stanął na czele debaty zatytułowanej:

“Rozgromić kryzys”
gen. Roman Polko

Wśród tematów obecnych w pierwszym dniu były zagadnienia suwerenności, bezpieczeństwa i wpływu zmian technologicznych na komunikację publiczną i promocję.

Weź udział w warsztatach i posłuchaj praktyków

Organizatorzy zaplanowali sesje poświęcone zarówno strategii, jak i narzędziom. Panel:

“Brand manager w marketingu terytorialnym”
Anna Ledwoń-Blacha
pokazywał, jak zarządzać marką miejsca w czasach transformacji branży. Marcin Rossy prowadził blok poświęcony sztucznej inteligencji, w tym: “GenAI w marketingu”
Marcin Rossy

Praktyczne warsztaty obejmowały m.in.:

  • „Neurowarsztat -Jak tworzyć komunikaty, które są jasne dla wszystkich?” prowadzone przez Joannę Burdek i Jarosława Burdek,
  • „AI w promocji marki. Zrób to sam. Obraz, tekst, wideo” prowadzone przez Marcina Rossy.

Panel dyskusyjny promujący lokalne produkcje i miejsca odbył się pod tytułem:

“Made in Małopolska. Tradycyjnie na czasie”
W panelu uczestniczyli m.in. Katarzyna Piszczkiewicz z Muzeum Etnograficznego w Krakowie, Janusz Zalarski z Przetwórstwa Mięsnego “Płatek”, Jadwiga Śliwa z Centrum Kultury i Promocji Bobowej, Jan Karpiel Bułecka z Karpiel Steindel Architektura oraz Dawid Gleń Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji UMWM.

Uczestnicy mogli śledzić sketchnoting przygotowany na żywo przez Agatę Jakuszko-Sobocką, a całość wydarzenia prowadził dziennikarz Irek Jakubek.

Zakończ wieczorem i poczuj jubileuszową atmosferę

Dzień uzupełniały spacery z przewodnikiem po tarnowskich Mościcach oraz Wieczorna Gala, której artystycznym motywem jest obchód Tysiąclecia Koronacji Bolesława Chrobrego. W programie znalazł się spektakl:

“Polska w koronie”
Balet Dworski Cracovia Danza

Kongres Marki Małopolska jest największym wydarzeniem tej branży w regionie i służy promowaniu projektu Made in Małopolska, wskazując sprawdzone firmy, miejsca i inicjatywy warte rekomendacji dla mieszkańców i odwiedzających.

na podstawie: Małopolski Urząd Marszałkowski.

Autor: krystian