Pozycjonowanie strony to jedna z pierwszych myśli jakie przychodzą nam do głowy tuż po uruchomieniu witryny. Gdyby przełożyć pozycjonowanie na język przykładowo budowy domu w Krakowie, to budowa domu była by stroną WWW, natomiast pozycjonowanie jego wyposażeniem. Dom stoi (strona istnieje), natomiast nie da się w nim mieszkać (nikt nie odwiedza strony WWW przez brak obstawienia pozycji na jakiekolwiek słowa kluczowe w Google - SEO). Nawet w przypadku lokalnych pozycji, w tym przypadku dla Krakowa . Po co nam więc strona WWW kiedy nikt jej nie odwiedza?

 

Pozycjonowanie Kraków – pozwól wypozycjonować nam swoją stronę dla Krakowa  – o autorze.

pozycjonowanie - kontakt w Krakowie, banner dołącz do zadowolonych klientów z pozycjonowania kliknij by zadzwonić o bezpłatną wycenę pozycjonowania w Krakowie Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Nazywam się Tomasz Jeska, w tematyce SEO i pozycjonowania jestem obecny od 2007 roku. W tym czasie założyłem swoją pierwszą firmę i podpisałem swoje pierwsze umowy na usługi pozycjonowania stron internetowych. Przez okres wielu lat zdobywałem doświadczenie i wykształcenie nie tylko w tematyce stricte pozycjonowania stron, ale również biznesu i marketingu internetowego. W tym czasie naturalnie nadzorowałem realizację usług pozyjonowania stron również w Krakowie i z frazami Kraków w nazwie. Obecnie usługi pozycjonerskie realizujemy w ramach firmy której dane podaję poniżej, zachęcając jednocześnie do kontaktu:

 

48 Media spółka cywilna
Vetulaniego 1A/301 Kraków  31-227 (tutaj jest adres naszego krakowskiego biura)
Głowackiego 22 Chrzanów  32-500 (tutaj jest adres naszego chrzanowskiego biura)

Nasz numer NIP: 675-153-06-87, REGON: 363377806

Oraz oczywiście najważniejsze, jeżeli jesteś zainteresowany usługami pozycjonowania dla Krakowie, napisz lub zadzwoń

Pokaż adres email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub +48 506 wyświetl numer

 

Czym się zajmujemy?

  • Pozycjonowanie stron internetowych dla Krakowa 

  • Optymalizacja stron pod Google, tak by strona osiągnęła wysokie pozycje np. dla miasta Kraków

  • Audyt strony internetowej

  • Link building lokalny

  • Przygotowanie i budowa zaplecz pozycjonerskich

  • Content marketing

  • Kampanie Google Adwords

  • Kampanie reklamowe w social media, w tym Facebook i Instagram

 

 

 

 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Krakowie

 

Szanując czas czytelników chciałbym odnieść się do cen związanych z pozycjonowaniem strony dla miasta Kraków. Koszty pozycjonowania dobrze przedstawi poniższa tabelka zawierająca ogólny cennik, natomiast aktualny dla miejscowości Katowice dla pozycjonowania fraz standardowych. W przypadku fraz standardowych nie mam na myśli haseł bezpośrednio związanych z usługami branży finansowej, nieruchomości – w takiej sytuacji koszty pozycjonowania szasowane są indywidualnie. Na cenę pozycjonowania ma wpływ także optymalizacja samej strony internetowej. Źle zoptymalizowana strona, choćby jak dobrze podlinkowana nie znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Zatem aby zaproponować finalną wycenę pozycjonowania musimy zapoznać się ze stroną internetową. Warto dodać także informacje o celu tych działań – bowiem dobry pozycjoner nieraz doradzi najodpowiedniejsze rozwiązania.

Cennik pozycjonowania dla miasta Kraków:

Cennik pozycjonowania Kraków1 fraza / miesiąc
Do 50 tysięcy wyszukań 50 zł netto
Do 100 tysięcy wyszukań 100 zł netto
Do 200 tysięcy wyszukań 200 zł netto
Do 350 tysięcy wyszukań 300 zł netto
Do 500 tysięcy wyszukań 400 zł netto
Powyżej 500 tysięcy wyszukań Wycena indywidualna

Jak sprawdzić ilość wyszukań w wynikach Google dla danej frazy pokazuje poniższa grafika:

Informacja gdzie znaleźć ilość wyszukań wyników pozycjonowania w Google

Pozycjonowanie, na czym polega dla Krakowa ?

 

Zacznijmy od podstaw SEO czyli pozycjonowania strony – ogólnego, nie tylko dla miasta Kraków. Praktycznie każdy użytkownik zaczyna działanie w internecie od uruchomienia przeglądarki www stron internetowych. Każdy, niezależnie czy na telefonie czy na tablecie czy komputerze (tak, również laptopie). Jeżeli taki użytkownik pamięta adres strony www czyli tak zwaną domenę strony jaką chce odwiedzić, wpisuje ją w pasek adresu przeglądarki. Jeżeli nie pamięta, wpisuje w nią słowo kluczowe, zapytanie czyli po prostu hasło tematu jakim jest zainteresowany. Na przykład mieszkaniec Krakowa  jest zainteresowany usługą pozycjonowania w Krakowie, wpisałby w takim przypadku w pasek adresu będący jednocześnie skrótem do wyszukiwania w wyszukiwarce Google frazę pozycjonowanie Kraków, ewentualnie pozycjonowanie strony w Krakowie.

 

Użytkownikowi takiemu pokazuje się wynik wyszukiwania w Google jak na powyższym screenie. Pozycje poszczególnych stron są poukładane przez wyszukiwarkę Google automatycznie. Ich miejsca zależą od skomplikowanego algorytmu nigdy nie wyjawionego przez wydawców tej wyszukiwarki. By strona znalazła się na jednym, najchętniej z pierwszych miejsc musi przejść również skomplikowany proces pozycjonowania strony. Najprościej pisząc, strona musi być zoptymalizowana pod pozycjonowanie w Google dla haseł wpisywanych przez potencjalnego klienta, w tym przypadku najczęściej mieszkańca Krakowa , tak, by opisywać możliwie najdokładniej i odpowiadać jak najlepiej na postawiony przez mieszkańca Krakowa  problem, w tym przypadku np. usługi pozycjonowania w Krakowie. Proces pozycjonowania zaczynamy od dodania witryny do panelu Search Console, znanego niegdyś pod nazwą usługi Google dla webmasterów. Więcej na ten temat można się dowiedzieć z poniższego wideo.

 

 

Jak działa wyszukiwarka w której chcemy się pozycjonować?

 

Jeżeli powyższe wyjaśnienie nie okazało się dla Ciebie zrozumiałe, zachęcam do samodzielnych poszukiwań w sieci. Wpisując w wyszukiwarkę Google interesujące Cie hasła znajdziesz na pewno wiele dalszych szczegółowych wskazówek i odpowiedzi. Samo Google również wydało swoje wideo, w którym wyjaśnia jak działa wyszukiwarka Google, pozycje i pozycjonowanie.

 

 

Pozycjonowanie Kraków – jak pozycjonować lokalnie dla Krakowie?

 

Wedle powyżej przytoczonego opisu pozycjonowanie dla Krakowa  to sprawienie, by strona pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google pozycjonowanej frazy wraz z dodatkiem nazwy miejscowości (w tym przypadku Kraków). Czyli tej promowanej, tej, którą chcemy by po jej wpisaniu użytkownik zobaczył naszą stronę WWW. Brzmi prosto, natomiast sprawa pozycjonowania jest znacznie bardziej skomplikowana. Wpływ na pozycje w Google dla miasta Kraków ma bardzo wiele czynników które są po części wyjawione przez samych wydawców wyszukiwarki, firmy Google.

 

Co wpływa na pozycje poszczególnych stron w Google?

 

Według Google SEO na pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania, nie tylko dla Krakowa , ale i całej Polski (i świata, w końcu Google to przecież firma lokalna!) wpływa masę czynników. By dowiedzieć się o nich więcej można zapoznać się z oficjalnymi materiałami informacyjnymi, kiedyś (być może także i obecnie, w momencie czytania przez Was tego tekstu) zwanymi wskazówkami dla webmasterów Google. Generalnie wydawca wyszukiwarki w której chcemy ujawnić pozycje swojej strony internetowej dzieli te wskazówki na kilka etapów. Nie będziemy się w tym momencie bardzo zagłębiać we wspomniane wskazówki. Natomiast warto pamiętać, że chodzi ogólnie o ułatwienie znalezienia naszych stron w wynikach wyszukiwania poprzez spełnienie odpowiednich wysoko postawionych wymogów dotyczących treści i jakości. Chodzi o zapewnienie odpowiedniej struktury (w tym linkowania), ułatwienie zarówno użytkownikom jak i samej wyszukiwarce zrozumienia zawartości stron jak i o proste ułatwienie korzystania ze stron. Brzmi banalnie, natomiast w tym zawiera się bardzo wiele aspektów technicznych.

 

O SEO aspektach technicznych mówi poniższy filmik:

 

By dowiedzieć się więcej warto odwiedzić podstrony w temacie pozycjonowania – wskazówki dla webmasterów w pomocy search console. Jak je znaleźć? Oczywiście wpisując w Google.

 

 

Pozycjonowanie Kraków – od czego zacząć?

 

Pozycjonowanie, niezależnie czy dla miejscowości Kraków czy dla jakiejkolwiek innej zaczyna się od strony WWW. Strona internetowa, jeśli jeszcze nie istnieje, tzn nie działa w internecie – jest najlepszą z możliwych sytuacji. Dobra strona musi nie tylko wyglądać dobrze, ale także zawierać odpowiednie treści i strukturę (zawartość), która w jednoznaczny sposób odpowie użytkownikowi, że miejsce w którym się znalazł jest dokładnie tym miejscem którego szukał. Postaw się w miejsce potencjalnego odwiedzającego, który zadaje pytanie wyszukiwarce. Sam zapewne wiele razy wpisywałeś w Google dane hasło na nutrujący problem. Czy to poszukując produktów, np. sklepów czy to usług chociażby w Krakowie. Stwórz stronę, która przyciągnie nie tylko wyglądem, ale jednocześnie w sposób pełny, wyczerpujący da odpowiedź na to czego sam byś oczekiwał próbując rozwiązać dany problem czy zagadnienie.

 

 

Przykłady pozycjonowanej strony dla Krakowa 

 

Jako przykład można powziąć tę stronę (podstronę/zakładkę) na której właśnie się znajdujesz. Jej celem było znalezienie się w Google jak najwyżej na hasło „pozycjonowanie Kraków”. Zobacz na strukturę poszczególnych nagłówków (H1-H6), obrazków, pogrubień treści opisanej. Zobacz ile tutaj znajduje się realnie praktycznej wiedzy, obrazków czy filmów wideo. Pomimo, że na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jest to przysłowiowe lanie wody czytając wszystko, korzystając z rad, odnośników czy zamieszczonych tutaj filmów wideo dowiesz się jak wypozycjonować swoją stronę dla Krakowa . Może nie od razu dla hasła pozycjonowanie Kraków, natomiast prostsze tematy typu fryzjer Kraków czy sklep zoologiczny w Krakowie. Na poniższym screenie zobaczysz przykład struktury pozycjonowanej strony i treści. Te większe wytłuszczone fragmenty to oczywiście nagłówki – tak, te same które możesz spotkać w artykułach prasowych czy książkach. W języku HTML odpowiadają one znacznikom H1, H2 itd. aż do H6. To pod nimi to paragrafy. Jak widać znajdują się w nich także fragmenty podzielone na listy wypunktowane, pogrubienia, podkreślenia czy pisane czcionką pochyłą stosowaną często jako cytat. Te wyróżnione elementy powinny właśnie zawierać interesujące Cię słowa kluczowe jakie chciałbyś pozycjonować w Google dla swojej strony. Jeżeli faktycznie interesuje Cie pozycjonowanie dla miasta Kraków dodatkowo nie zapomnij dodawać wzmianki w nich o Krakowie. Całość oczywiście warto okrasić zdjęciami, filmami wideo czy innymi typami mediów. Jeżeli prowadzisz firmę lokalnie w Krakowie, dodaj także mapkę dojazdu, godziny otwarcia firmy czy lokalu a także namiary kontaktowe, czasem wystarczy chociażby formularz kontaktowy.

 

Content marketing dla Krakowa  w pozycjonowaniu

 

Content marketing to nic innego jak marketing treści. Jeszcze prościej pisząc to po prostu teksty które znajdują się na stronie. Ich odpowiednia kreacja zgodna z zadami SEO ma na celu przekonanie czytelnika do stawianego celu: zakupu usługi, produktu lub zaproszenie bezpośrednio do siedziby firmy lub kontaktu telefonicznego lub poprzez pocztę elektroniczną email. Temat jest naturalnie bardzo prosty. W przypadku content marketingu w połączeniu z pozycjonowaniem dla Krakowie chodzi o to, by po prostu w treści używać wiele razy słowa kluczowego związanego z miastem. Pisząc więc o Krakowa  używaj hasła Kraków w wielu odmianach, dzięki temu pozycje na frazy z tym związane będą się ukazywać w wyszukiwarce Google.

banner: dołącz do grona zadowolonych klientów z pozycjonowania zadzwoń po wycenę pozycjonowania Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Brzmi skomplikowanie, czy pozycjonowanie strony w Krakowie można jednak zlecić?

 

Zlecenie pozycjonowania strony internetowej dla Krakowa  jest oczywiście znacznie prostszą drogą. Warto by tematem opieki nad stroną WWW którą zamierzamy pozycjonować objął specjalista SEO. Dzięki temu cały proces związany z przygotowaniem czy zmianami na stronie WWW przeszedł sprawnie. Czasami potrzebny będzie audyt SEO, który odpowie nam na ważne pytania – czy strona zawiera odpowiednie słowa kluczowe, czy odpowiada na stawiane przez użytkownika pytania, czy po wpisaniu fraz w wyszukiwarkę Google oczom użytkownika ukazują się nasze adresy na wysokich pozycjach. Jeżeli nie masz wiedzy w tematyce pozycjonowania i temat pozycjonowania swojej strony dla miejscowości Kraków chciałbyś zlecić, nie krępuj się, zgłoś się do nas, namiary znajdziesz bezpośrednio powyżej.