UM Kraków: Informacja dla zarządców i administratorów nieruchomości

1 min czytania

Zarząd Stowarzyszenia Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Krakowie w związku z zaistniałą sytuacją, dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, rekomenduje zmiany w planowanych corocznych zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych.

Fot. Tom Rollauer Fotografie

Zarząd Stowarzyszenia rekomenduje:

  • zaniechanie zwoływania zebrań w terminie do 31 marca i zwołanie ich w terminie, po ustabilizowaniu sytuacji,
  • przesłanie sprawozdań drogą elektroniczną, do tych właścicieli, którzy dysponują pocztą elektroniczną,
  • złożenie deklaracji CIT do Urzędów Skarbowych w terminie ustawowym.

W przypadku, gdyby po późniejszym zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej miały nastąpić jakieś zmiany w rozliczeniu rocznym, to zawsze można będzie złożyć korektę do wysłanej wcześniej deklaracji.

Autor: krystian