UM Kraków: Informacja dla zarządców i administratorów nieruchomości
Zarząd Stowarzyszenia Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Krakowie w związku z zaistniałą sytuacją, dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, rekomenduje zmiany w planowanych corocznych zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych.
Fot. Tom Rollauer Fotografie
Zarząd Stowarzyszenia rekomenduje:
- zaniechanie zwoływania zebrań w terminie do 31 marca i zwołanie ich w terminie, po ustabilizowaniu sytuacji,
- przesłanie sprawozdań drogą elektroniczną, do tych właścicieli, którzy dysponują pocztą elektroniczną,
- złożenie deklaracji CIT do Urzędów Skarbowych w terminie ustawowym.
W przypadku, gdyby po późniejszym zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej miały nastąpić jakieś zmiany w rozliczeniu rocznym, to zawsze można będzie złożyć korektę do wysłanej wcześniej deklaracji.
Autor: krystian