Zostań strażnikiem miejskim
Balet Cracovia Danza przedstawia plany na 2020 rok
Pielęgnujmy język ojczysty, bo jest naszym domem
Program odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu przynosi efekty
  • Dwie policjantki z Komisariatu Policji II w Krakowie, w czasie wolnym od służby, zatrzymały 32-letnią kierującą fiatem. Kobieta miała ponad 2 promile alkoholu oraz jechała bez prawa jazdy. Jak się okazało, dokument został jej wcześniej zatrzymany za jazdę po pijanemu.
    W niedzielę (16 lutego)...
  • 14 lutego br. połączone siły funkcjonariuszy z „grupy SPEED” oraz innych mundurowych z „drogówki” wzięły udział we zmożonych działaniach mających na celu powstrzymanie potencjalnych uczestników nielegalnych zlotów. Policjanci wylegitymowali łącznie 260 osób, nałożyli 149 mandatów karnych, a także...
  • Ciężko chora córeczka, na której leczenie brakuje pieniędzy, zła sytuacja materialna rodziny, zastawione w lombardzie ślubne obrączki … to legenda, wykorzystywana przez 47-letniego mieszkańca powiatu chrzanowskiego do wyłudzania pieniędzy od napotkanych osób. Mężczyzna został zatrzymany przez...
  • Google AdWords oferuje wiele niezwykle zaawansowanych strategii reklamowych, dzięki którym można znacznie łatwiej i skuteczniej osiągnąć wszystkie swoje cele i zamierzenia w przeprowadzanych kampaniach. Warto więc poznać typy kampanii oraz funkcje, które sprawiają, że reklama ta przynosi realne zyski.

    Pod hasłem kampania adwords cena znaleźć można mnóstwo informacji nie tylko dotyczących kosztów, ale i tego, jak reklama ta przebiega. Na liście wyszukanych wyników znajdują się również oferty firm, które specjalizują się w danym zakresie. Okazuje się jednak, że przeprowadzeniem profesjonalnej kampanii można zająć się nawet samodzielnie. Bez względu na to warto wcześniej poznać wszystkie funkcje i możliwości tego narzędzia, bo Google AdWords jest jak najbardziej narzędziem skutecznej reklamy w sieci.

    Jakie są typy kampanii?

    Ta nowoczesna reklama internetowa oferuje różne i to bardzo zaawansowane strategie reklamowe. Każdy reklamodawca może dokonać samodzielnego wyboru, który w jego ocenie jest najlepszy. Pierwszy z tych typów to wyświetlanie reklam w momencie, w którym ktoś szuka tego, co reklamodawca oferuje. Kolejna sprawa to przykuwanie uwagi zarówno obrazami, jak i banerami reklamowymi. Świetny pomysł to też prezentacja oferty i firmy dzięki reklamie wideo. To jednak nie wszystko. Warto też skorzystać z możliwości zaprezentowania oferty dostępnej lokalnie i online. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby promować swoją aplikację wśród odpowiednich użytkowników.

    Dodatkowe narzędzia reklamowe

    Warto także bliżej poznać dodatkowe narzędzia, dzięki którym można jeszcze bardziej i skuteczniej zwiększyć skuteczność swojej strategii Google Ads, a promowanie strony w google przyniesie upragnione efekty. Dodatkiem tym niewątpliwie jest wybór najlepszych słów kluczowych do reklam, wprowadzenie zmiany w kampaniach, docieranie do wartościowych odbiorców w YouTube, a także kontrolowanie wielu kont z jednego panelu.

    Kto się tym wszystkim zajmie?

    Jak już wspomnieliśmy powyżej, kampanią Google Ads można zająć się samodzielnie, gdyż narzędzie jest ogólnodostępne. Jednak trzeba mieć na uwadze, że orientacja w tym temacie jest niezwykle ważna. Nie wszyscy mają choć minimalną wiedzę w obsłudze tego narzędzia, więc wykonanie nawet prostych czynności mógłby jednak sprawiać im duży problem. Warto w takim razie wiedzieć, że specjalista, który oferuje pozycjonowanie stron internetowych, najczęściej proponuje też realizację takich kampanii. Chcąc go znaleźć, czasem wystarczy tylko posłużyć się hasłem pozycjonowanie stron firma. Dotarcie do specjalisty nie będzie trudne. Teraz usługę tę oferuje wiele firm, także tych z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dobrze byłoby za taką właśnie się rozejrzeć, bo jednak płaci się za to pieniądze, czasem niemałe, więc byłoby lepiej, gdyby kampania ta przyniosła oczekiwane efekty.

    Bez względu na to, czy ktoś prowadzi sklep internetowy, czy działalność w zupełnie innym zakresie, stacjonarnie. Każdy wiele zyska na kampaniach Ads, więc warto poważnie zastanowić się nad skorzystaniem z tej opcji.

    Typy kampanii – zaawansowane strategie

    Słodko i radośnie
    2020-02-20
    Słodko i radośnie

    Tak właśnie było dzisiaj w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Na tradycyjny poczęstunek z okazji Tłustego Czwartku zaprosił pracowników MUW wojewoda małopolski Piotr Ćwik.

    Zgodnie z tłustoczwartkową tradycją każdy powinien zjeść tego dnia chociaż jednego pączka, zapewniając sobie tym samym powodzenie i dostatek przez cały rok.  


    <a href=Kraków wsparł modernizację Hutnika"/>
    „Pippi” wkrótce na scenie Teatru Ludowego
    Nowa kadencja rady ds. osób niepełnosprawnych