Szanowni Państwo, Drodzy Mieszkańcy

W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii Covid-19 na terenie Powiatu Krakowskiego oraz znacznie ograniczonymi możliwościami obsługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krakowie – Filia w Węgrzcach informujemy, że od poniedziałku tj. 19 kwietnia 2021 r. do odwołania Wydział Komunikacji – Filia w Węgrzcach będzie realizował sprawy związane z rejestracją pojazdów i dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w urzędzie, w formie obsługi bezpośredniej – tel.: 12/259 34 10.

Dokumenty złożone na Dziennik Podawczy (do skrzyń podawczych) będą podstawą do sprawdzenia i umówienia wizyty zgodnie z kolejnością złożenia, uwzględniając możliwości kadrowe.

Zwracamy  się z prośbą o ograniczenie załatwiania spraw tylko do tych niezbędnych, tj: zgłoszeń zbycia/nabycia pojazdu do 30 dni od daty sprzedaży/zakupu (preferowany sposób – Elektroniczna Skrzynka Podawcza PWPW, e-PUAP).

Prosimy również obserwować naszą stronę internetową www.powiat.krakow.pl gdzie będziemy na bieżąco informować o trybie pracy Wydziału Komunikacji.

Za utrudnienia przepraszamy.